A Helyi Vidékfejlesztési Stratégiánk az alábbi 4 célterületre irányul
I. A helyi agrártermékek versenyképességének növelése
a) a helyi zöldségágazat fejlesztése (feldolgozás, értékesítés, minőségjavítás, szaktudás) - minőségbiztosítás, szaktudás fejlesztés
- alapanyag ellátás, technológia fejlesztés stb.
b) a helyi szőlő és bortermelés fejlesztése
- marketing elemek
II. A helyi vonzerőkre alapozott turizmus fejlesztése
a) bor és gasztronómiai turizmus fejlesztése
- rendezvény
b) természeti adottságokra épülő turizmus fejlesztése
- horgász, vadász, erdei turizmus
- marketing eszköz
- marketing stratégia
c) falusi, agroturisztikai és ifjúsági turizmushoz kapcs. infrastruktúra es szolgáltatás fejlesztése
d) lovas turizmus működéséhez kapcsolódó infrastruktúra és szolgáltatás fejlesztése
III. A helyi életminőség javítása
a) tanya, külterület, falumegújítás- es fejlesztés
- falumegújítás (terek, parkok, gazd. épületek,játszótér)
- piac
b) helyi örökség megőrzése (épített, természeti, kulturális)
c) kulturális és közösségi szolgáltatások fejlesztése
- falunap rendezvény
- falunap eszköz
IV. Helyi mikro- és kisvállalkozások versenyképességének fejlesztése
vállalkozások infrastruktúra es technológia fejlesztése