Tisztelt Ügyfelek!
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény, valamint az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 89-91. §-a 2018. január 1-től kötelezővé teszik a gazdálkodó szervezetek számára az állammal való elektronikus kapcsolattartást és az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségről történő dokumentumküldést és fogadást, melynek teljesítéséhez az állam a gazdálkodó szervezetek számára Cégkapu szolgáltatást biztosít.

A mezőgazdasági, agrár-vidékfejlesztési, valamint halászati támogatásokhoz és egyéb intézkedésekhez kapcsolódó eljárás egyes kérdéseiről szóló 2007. évi XVII. törvény 36/A. § (1) bekezdése szerint a törvény végrehajtására kiadott jogcímrendeletben meghatározott esetben a mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szerv kizárólag írásban vagy elektronikus úton (a továbbiakban együtt: írásban) tart kapcsolatot az ügyféllel.

A fentiekre tekintettel kérjük, vizsgálja meg, hogy az Ön által képviselt gazdálkodó szervezet rendelkezik-e érvényes Cégkapu regisztrációval, mert a Magyar Államkincstár a fentiekben hivatkozott hatályos jogszabályi előírásoknak eleget téve - írásban történő kapcsolattartás esetén - a jövőben kizárólag ezen a felületen tart kapcsolatot az ügyfél-nyilvántartási rendszerben szereplő gazdálkodó szervezetekkel.

Amennyiben nem rendelkezik érvényes Cégkapu regisztrációval, kérjük haladéktalanul tegyen eleget a jogszabályban foglalt kötelezettségeinek és kezdeményezze regisztrációját a https://cegkapu.gov.hu/ weboldalon, Ügyfélkapu/Telefonos azonosítást követően.

A regisztráció menetéről részletesebb tájékoztatást és útmutatót talál az alábbi weboldalon https://segitseg.magyarorszag.hu/segitseg/cegkapu.html

Forrás: Magyar Államkincstár
Content Management Powered by CuteNews

Archív hírek